Ostatnia chwila -- tylko z Pluxee Prezent na święta 400 = 450 zł! 🐣
Zamów Pluxee Prezent na Wielkanoc dla pracowników, by otrzymali dodatkowe 50 zł na zakupy w największych sklepach!
Tak przyjemnie jest otrzymać prezent – a jeszcze przyjemniej wybrać go sobie samodzielnie! Podaruj swoim pracownikom, na święta, kartę podarunkową Pluxee Prezent, czyli to, co najcenniejsze – swobodę wyboru i elastyczność w korzystaniu. To najlepszy wyraz docenienia, który naprawdę motywuje pracowników.
To rozwiązanie nigdy się nie przeje, ten benefit pożądany jest przez aż 80% pracowników. Pluxee Lunch to codzienna przyjemność z jedzenia dopasowana do indywidualnych potrzeb pracowników. Dla Ciebie to narzędzie do motywacji, przyciągania talentów i zmniejszania rotacji. A to wszystko pozwala dodatkowo zaoszczędzić 1106 zł oszczędności na jednym wynagrodzeniu!
Czy istnieje nagroda idealna? Jesteśmy przekonani, że taka właśnie jest Pluxee Nagroda! To nowoczesne, uniwersalne i skuteczne narzędzie, które doskonale sprawdza się w akcjach wsparcia sprzedaży: konkursach, loteriach czy programach lojalnościowych. Pluxee Nagroda jest także doskonałym motywatorem dla sił sprzedaży. Dzięki tej karcie przedpłaconej możesz łatwo i skutecznie nagradzać sukcesy oraz angażować swoich klientów i konsumentów.
Marketing i sprzedaż
Organizując akcję promocyjną, warto pamiętać, że nie każda nagroda przyniesie oczekiwany przez nas efekt. Diabeł tkwi w szczegółach, a konkretnie w trzech. Nagroda, która motywuje skutecznie, musi być dopasowana do charakteru i celu akcji, grupy docelowej oraz, co bardzo istotne, do oczekiwań odbiorców. Zastanawiasz się, która Pluxee Nagroda sprawdzi się w Twojej akcji? Poznaj możliwości wykorzystania eVoucherów, kart przedpłaconych (wirtualnych lub klasycznych) oraz kuponów.
Czytaj więcejPartner
Dlaczego warto dołączyć do sieci akceptantów kart Pluxee? Nasz produkt i model współpracy zaprojektowano z myślą o maksymalizacji Twoich korzyści i zwiększeniu obrotów. Przekonaj się!
Partner
Konsumenci cenią wygodę. 30% (1) z nich deklaruje, że lokalizacja sklepów jest najważniejszym kryterium ich wyboru przy robieniu zakupów spożywczych, nawet w obliczu trochę wyższych cen. W końcu bliskość sklepu przekłada się na szybko zrobione zakupy, a czas to pieniądz. Jednak popularnym osiedlowym “spożywczakom” jest coraz trudniej wygrywać z wielkopowierzchniowymi graczami. Z mapy polskich sklepów spożywczych w ubiegłym roku zniknęło niemal 800 osiedlowych sklepów, a prawie 1,8 tys. tego rodzaju placówek zawiesiło działalność. Ich właściciele borykają się z rosnącymi cenami energii, kosztami najmu, wzrostem kosztów płac. Jaką strategię mogą obrać sklepy spożywcze, aby utrzymać się w grze?
Partner
We wrześniu 2023 r. weszły w życie znowelizowane przepisy dotyczące dofinansowania do posiłków dla zatrudnionych. Do 450 zł wzrósł miesięczny limit dofinansowania do posiłków dla pracowników, od którego nie trzeba płacić należności do ZUS. Pobudzi to rynek benefitów żywieniowych w Polsce do jeszcze intensywniejszego wzrostu - obecnie wynosi on 1,7 mld zł, a za 3 lata powinien osiągnąć aż 8,2 mld zł. To szansa nie tylko dla pracowników i pracodawców, ale również na poprawę koniunktury i obrotu wśród sprzedawców i restauratorów. Zwłaszcza że po zmianach możliwy jest zakup posiłków także w placówkach handlowych, a nie jedynie punktach gastronomicznych, z tych środków.