Jakie wskaźniki mierzą najlepsi
i co z nimi robią?
Dlaczego HR powinien bazować na danych?
Jakie procesy i pod-obszary wpływają na efektywność HR?
Czy istnieje złoty standard
w analityce HR?
Co zrobić, by zebrane dane nie zostały tylko na papierze?
Autorka książki „Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu.”
Doświadczona managerka i analityczka. Tworzy, wdraża i optymalizuje strategie personalne, wynagradzania, oraz mierzenia i poprawy efektywności procesów HR. Wspiera menedżerów oraz zarządy w zakresie pracy z danymi HR i ich interpretacji.
Inicjatorka pierwszego w Polsce Badania Stanu Analityki HR, współtwórczyni pierwszego kalkulatora efektywności procesów oraz kosztów rekrutacji i rotacji dla działów HR – HRoptimiser. Założycielka firmy consultingowej z obszaru HRtech – HRrebels. Buduje i tworzy społeczność HR-owców zainteresowanych danymi #HRsięliczy na Facebooku.
Autorka publikacji w tematyce analityki HR i mierzenia efektywności procesów HR-owych, mówczyni wielu konferencji branżowych i wysoko ocenianych szkoleń z zakresu analityki i mierzenia HR a także efektywnego zarządzania wynagrodzeniami.
Analityczka HR, twórczyni narzędzi mierzących efektywność HR oraz autorka metody wyznaczania HR KPI dopasowanych do organizacji. Absolwentka Ekonomii Międzynarodowej na Uniwersytecie Jagiellońskim, od ponad dekady związana z branżą zarządzania zasobami ludzkimi, zarówno od strony biznesowej jak i consultingowej. Stworzyła koncepcję czterech rewolucji funkcji personalnej oraz metodę tworzenia własnych, dopasowanych wskaźników efektywności. Założyła markę HRrebels, w ramach której buduje biznesową wartość działów HR dzięki podejściu opartemu na danych. Występuje jako prelegentka na konferencjach branżowych, na co dzień doradza menedżerom oraz członkom zarządów w tematach komunikacji wynagrodzeń podwyżek oraz w interpretowaniu danych HR.
Liderka zmian z szerokim doświadczeniem pracy w różnych krajach i funkcjach m. in. finanse, compliance, kontrola wewnętrzna, ochrona znaku towarowego i HR. Z łatwością przekłada strategie biznesowe na strategie HR ze szczególną uwagą na organizational design, rozwój ludzi i zespołów, zarządzenie talentami, równościową, inkluzywną kulturę organizacyjną i zaangażowanie pracowników. Karolina stawia w centrum człowieka, chętnie eksperymentuje oraz stwarza przestrzeń dla innowacji.
W swoich rolach HR kapitalizuje na szerokiej perspektywie biznesowej, x-funkcyjnym doświadczeniu i umiejętnościach zarządzania projektami. W rolach HR Menedżerki wspierała rozwój m.in. Działu Sprzedaży i Marketingu oraz budowała nową organizację komercyjną dla produktów o potencjalnie obniżonym ryzyku. Następnie, jako Menedżerka Pozyskiwania Talentów i Budowania Marki Pracodawcy dla Polski i Krajów Bałtyckich, skupiała się na działaniach wspierających markę pracodawcy, zwiększenie employee advocacy oraz pozyskiwaniu talentów. Obecnie jako członkini zarządu Philip Morris w Polsce, obejmuje stanowisko Dyrektorki Działu Kapitału Ludzkiego i Kultury Organizacyjnej dla Polski i Krajów Bałtyckich.
Karolina czerpie satysfakcję z pracy z innymi i wspierania rozwoju innych m.in. poprzez mentoring. Prywatnie – mama Maksa i Misi, pasjonatka języków obcych, podróży, piłki nożnej i koszykówki. Poznawanie świata z perspektywy jazdy na rowerze to pasja, którą łączy z rodziną.
to online’owy meetup dedykowany HR-owcom i wszystkim branżowym pasjonatom. To nie kolejny „przegadany” webinar. Zaprezentujemy Wam sprawdzone rozwiązania płynące od praktyków dla praktyków – profesjonalistów HR.
HR on Air to o wiele więcej niż zwykły podcast lub webinar. To dawka praktycznej, konkretnej wiedzy, ciekawostek ze świata HR (i nie tylko!), z udziałem cenionych ekspertów. Znajdziesz tu sprawdzone rozwiązania, dobre praktyki i najbardziej aktualne zagadnienia. Nie nadążasz za dynamicznymi zmianami i najnowszymi trendami? Nic straconego - zbierzemy wszystkie informacje za Ciebie, a Ty będziesz mieć do nich dostęp całkowicie bezpłatnie.