Bezpłatny
webinar

PoLICZyć HR

Jakie wskaźniki mierzą najlepsi
i co z nimi robią?

data
08
.
02
.
2023
godzina
15
.
00
Zapisz się

Czego dowiesz się na webinarze?

icon3

Dlaczego HR powinien bazować na danych?

icon4
Jakie wskaźniki mierzą najlepsi z najlepszych?

icon2

Jakie procesy i pod-obszary wpływają na efektywność HR?

icon5

Czy istnieje złoty standard
w analityce HR?

icon1

Co zrobić, by zebrane dane nie zostały tylko na papierze?

Gość specjalny

Anna Morawiec-Bartosik
Anna Morawiec-Bartosik
|
analityczka HR, ekspertka Comp&Ben
|

Autorka książki „Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu.”

Doświadczona managerka i analityczka. Tworzy, wdraża i optymalizuje strategie personalne, wynagradzania, oraz mierzenia i poprawy efektywności procesów HR. Wspiera menedżerów oraz zarządy w zakresie pracy z danymi HR i ich interpretacji.

Inicjatorka pierwszego w Polsce Badania Stanu Analityki HR, współtwórczyni pierwszego kalkulatora efektywności procesów oraz kosztów rekrutacji i rotacji dla działów HR – HRoptimiser. Założycielka firmy consultingowej z obszaru HRtech – HRrebels. Buduje i tworzy społeczność HR-owców zainteresowanych danymi #HRsięliczy na Facebooku.

Autorka publikacji w tematyce analityki HR i mierzenia efektywności procesów HR-owych, mówczyni wielu konferencji branżowych i wysoko ocenianych szkoleń z zakresu analityki i mierzenia HR a także efektywnego zarządzania wynagrodzeniami.

Analityczka HR, twórczyni narzędzi mierzących efektywność HR oraz autorka metody wyznaczania HR KPI dopasowanych do organizacji. Absolwentka Ekonomii Międzynarodowej na Uniwersytecie Jagiellońskim, od ponad dekady związana z branżą zarządzania zasobami ludzkimi, zarówno od strony biznesowej jak i consultingowej. Stworzyła koncepcję czterech rewolucji funkcji personalnej oraz metodę tworzenia własnych, dopasowanych wskaźników efektywności. Założyła markę HRrebels, w ramach której buduje biznesową wartość działów HR dzięki podejściu opartemu na danych. Występuje jako prelegentka na konferencjach branżowych, na co dzień doradza menedżerom oraz członkom zarządów w tematach komunikacji wynagrodzeń podwyżek oraz w interpretowaniu danych HR.

Karolina Gębura-Nowak
|
Dyrektorka Działu Kapitału Ludzkiego i Kultury Organizacyjnej na Polskę i Kraje Bałtyckie | Philip Morris
|

Liderka zmian z szerokim doświadczeniem pracy w różnych krajach i funkcjach m. in. finanse, compliance, kontrola wewnętrzna, ochrona znaku towarowego i HR. Z łatwością przekłada strategie biznesowe na strategie HR ze szczególną uwagą na organizational design, rozwój ludzi i zespołów, zarządzenie talentami, równościową, inkluzywną kulturę organizacyjną i zaangażowanie pracowników. Karolina stawia w centrum człowieka, chętnie eksperymentuje oraz stwarza przestrzeń dla innowacji.

W swoich rolach HR kapitalizuje na szerokiej perspektywie biznesowej, x-funkcyjnym doświadczeniu i umiejętnościach zarządzania projektami. W rolach HR Menedżerki wspierała rozwój m.in. Działu Sprzedaży i Marketingu oraz budowała nową organizację komercyjną dla produktów o potencjalnie obniżonym ryzyku. Następnie, jako Menedżerka Pozyskiwania Talentów i Budowania Marki Pracodawcy dla Polski i Krajów Bałtyckich, skupiała się na działaniach wspierających markę pracodawcy, zwiększenie employee advocacy oraz pozyskiwaniu talentów. Obecnie jako członkini zarządu Philip Morris w Polsce, obejmuje stanowisko Dyrektorki Działu Kapitału Ludzkiego i Kultury Organizacyjnej dla Polski i Krajów Bałtyckich.

Karolina czerpie satysfakcję z pracy z innymi i wspierania rozwoju innych m.in. poprzez mentoring. Prywatnie – mama Maksa i Misi, pasjonatka języków obcych, podróży, piłki nożnej i koszykówki. Poznawanie świata z perspektywy jazdy na rowerze to pasja, którą łączy z rodziną.

Karolina Gębura-Nowak

Zaprasza

Jakub Sito
|
dziennikarz i konsultant biznesowy
|
W zawodowym życiu balansuje między dziennikarstwem, a biznesowym konsultingiem wspierając liderów i firmy w rozwoju poprzez procesy strategiczne, szkolenia i coaching medialny. Doradza zarządom, wspiera zespoły, towarzyszy w zmianie. Wykładowca Uniwersytetu SWPS, który w swoich autorskich programach stawia przed studentami praktyczne wyzwania. Pasjonat nowych technologii, relacji międzyludzkich, zrównoważonego rozwoju i ekonomii wartości. Swoją wiedzą i interdyscyplinarnym doświadczeniem dzieli się w autorskiej audycji #BiznesPrzezSito emitowanej na antenie radia Chillizet. Medialne szlify zdobywał w kanałach Grupy TVN, TVP oraz Polskim Radiu. Ukończył Zarządzanie i Przywództwo na Uniwersytecie SWPS oraz Akademię Psychologii Przywództwa.
Jakub Sito

#HRonAIR

to online’owy meetup dedykowany HR-owcom i wszystkim branżowym pasjonatom. To nie kolejny „przegadany” webinar. Zaprezentujemy Wam sprawdzone rozwiązania płynące od praktyków dla praktyków – profesjonalistów HR.

HR on Air to o wiele więcej niż zwykły podcast lub webinar. To dawka praktycznej, konkretnej wiedzy, ciekawostek ze świata HR (i nie tylko!), z udziałem cenionych ekspertów. Znajdziesz tu sprawdzone rozwiązania, dobre praktyki i najbardziej aktualne zagadnienia. Nie nadążasz za dynamicznymi zmianami i najnowszymi trendami? Nic straconego - zbierzemy wszystkie informacje za Ciebie, a Ty będziesz mieć do nich dostęp całkowicie bezpłatnie.