

Szukasz pomysłu na wzrost sprzedaży?
Pobierz e-booka i sprawdź, jak wdrożyć narzędzia marketingowe wspierające sprzedaż!
Praktyczne wskazówki i case studies od profesjonalistów i liderów marketingu w Polsce!
Dowiedz się więcej

Dlaczego warto zorganizować loterię i jakie są główne wyznaczniki jej powodzenia
Jak sprawić, żeby konkurs przyniósł wielką wygraną nie tylko laureatom, lecz także organizatorom
Czym jest sprzedaż premiowa i jaki jest klucz do jej sukcesu
Jakie działania marketingowe warto wdrożyć w sektorach b2b i b2c, aby zwiększyć sprzedaż
Dlaczego gazetki sieci handlowych są skutecznym nośnikiem informacji o akcjach promocyjnych
Jaką rolę w programie motywacyjnym odgrywa fabuła oraz jakie motywatory sprawdzają się w poszczególnych branżach
Dla kogo jest program lojalnościowy i jak go skutecznie zaprojektować
Jak dopasować nagrody do potrzeb i oczekiwań uczestników programów wsparcia sprzedaży w sektorach B2C i B2B
Jak pandemia wpłynęła na planowanie komunikacji programów wsparcia sprzedaży
Na jakie elementy komunikacji zwrócić uwagę, aby działania były efektywne nawet przy ograniczonym budżecie